یزدفردا: مینی سریال جدید جنایی ـ معمایی ۶ قسمتی «شروود - Sherwood» از بامداد یکشنبه از شبکه چهار پخش می‌شود.

به گزارش یزدفردا: مینی‌سریال جدید ۶ قسمتی «شروود - Sherwood»سریالی است در گونه درام، جنایی، معمایی  محصول ۲۰۲۲ انگلستان به کارگردانی جیمز گراهام که از بامداد یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت به روی آنتن شبکه چهار می‌رود.

دیوید موریسی، لسلی منویل، رابرت گلنیستر در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.
این سریال توانسته امتیاز ۷ از ۱۰ از درگاه تخصصی IMDB کسب کند و برنده جایزه BAFTA در سال ۲۰۲۳ شود.

«شروود» داستان اهالی دهکده معدنی ناتینگهام شایر را روایت می‌کند که گرفتار جنایاتی عجیب هستند. در این دهکده که روزگاری در دههٔ هشتاد یک اعتصاب و سرکوب کارگری گسترده را از سر گذرانده است و اهالی از آن تاریخ به بعد روبروی هم قرار گرفته‌اند، فردی با تیروکمان آدم می‌کشد. قتل‌هایی که به نظر ریشه در همان اتفاقات سال‌ها قبل دارد و حالا کارآگاه ایان سنت کلر به دنبال یافتن قاتل است.

این سریال از روز یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت، در شش شب متوالی در ساعت صفر بامداد پخش، و تکرار آن در ساعت‌های ۱۱ و ۱۸ همان روز انجام خواهد شد.

سریال «شروود» با گویندگی ۳۱ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل دوبله شد. مدیر دوبله این سریال زهره شکوفنده بوده است. رضا آفتابی، رضا الماسی، دانیال الیاسی، آرزو امیربدری، محمد بهاریان، باران بهرامی، علی بیگ محمدی، جواد پزشکیان، فریناز ثریا، علی جلیلی باله، محمدرضا حسینیان، زویا خلیلی آذر، پرویز ربیعی، نفیسه زاجکانیها، افشین زی نوری، حسین سرآبادانی، مینا شجاع، مریم شاهرودی، پریا شفیعیان، خشایار شمشیرگران، محمد صادقیان، مرضیه صفی خانی، میلاد فتوحی، نسرین کوچک خانی، نصراله مدقالچی، سعید مظفری، علی منصوری راد، مریم مهماندوست، بهمن هاشمی، عباس نباتی و زهره شکوفنده این اثر را دوبله کرده‌اند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا